Pyörähettiin tossa männä viikonloppuna Anne-Äiskän kaa Agi kisoissa, kaks hylsyähän me taas napattiin mutta mitäpä siitä ku kivaa oli ja Äiskälle jäi hyvä fiilis kisoista, varsinkin toisen radan jälkeen ku tuomari kävi kehumassa meitä :) Ei me heitetäkkään vissiinkään vielä kirvestä kaivoon vaan laitetaan uusia kisailmoja menemään :)

Eka radalla mää karkasin väärälle puolen hyppyä, siitä tuli hylsy ja toka radalla mä menin keinun sijasta A-esteelle ja aloin sitte paukuttaan niin Anne-Äiskä lopetti heti mun touhut ;(  No joytain hyvääkin oli, maltoin oottaa lähdössä paikoillaan lähtölupaa ja kontaktit otin ihan oikein enkä pomppinu alas, niinku yleensä oon teheny....Niitähän me lähettiin hakeenkin ett maltetaan kisoissa ottaa kontaktit ja lähtö ihan oikein :)

Tässäpä mun eka rata.

Toka keskeytetty rata


Meittin tytöt kävi möllikisoissa liitelemässä ja meidän Vilmakin sai startata ihka ensimmäistä kertaa, sille kylläkin laskettiin rimat alas. Kiitos Johannan se eka startti saatiin videollekkin :) Olin mäkin siellä ja juoksin kisaavien radan ja enhän minä taaskaan malttanu sitä puomia tulla oikein alas vaan pomppasin taas, otin kyll kontaktin mutt piti kuitennii vähä hypätä ;)
Onhan se vähän semmoista sähläystä ton Vilman kaa mutta eihän se oo vasta ku 10 kuukautta vanaha. Kyll siitä hyvä tulee kunhan ne vielä vähän reenaa.


No, kattokaa itte tossa on sen video.


Viini meni kaks rataa Essin kaa, mölli radan ja sitten vielä kisaavien radan ja molemmilta sille tuli voitto :) On ne vaan hyviä, vähän ku saataisiin Viinille vauhtia nii avot sehän menis heittämällä kakkosiin :) No eihän se tuo meittin Viinikään oo vielä iällä pilattu..

Viinin mölli rata.

Minusta alkaa vähä tuntuun siltä ett noi tytöt menee kohta mun ohi, pitäsköhän mun alkaa pikkasen skarppaileen vai oonkohan mie se harjotuskipale sitt...